Senin, 18 Februari 2013

My Dad/ My SunShine


Dad ...

You're like a knight
Its always keeps his child
You always present a laugh
Even though you're languish
Dad ... I know that
You can not hide your grief
Because I'm your child
And whether you know Dad
You're like my sun shine

# dedicated for my dad who always gives me spirit not only in my happiness but also sadness on my restlessness


Ayahku/Sinar mentariku ^^

Ayah...
Kau bagaikan ksatria
Yang selalu menjaga anak nya
Kau selalu hadirkan tawa
Walaupun sebenarnya kau sedang merana
Ayah... aku tau itu
Kau tak bisa menyembunyikan rasa sedih mu
Karna aku anakmu
Dan tau kah kamu Ayah
Kau bagaikan mentari ku

# didedikasikan untuk ayah saya yang selalu memberi saya semangat tidak hanya dalam kebahagiaan saya, tetapi juga kesedihan dalam kegelisahan saya

2 komentar:

alvonasion's mengatakan...

semoga trus berkembang blognya ..

Unknown mengatakan...

Iya, trimakasih :)

Posting Komentar

 
;